عاشقانه

ایــטּ روز‌ها فقط زنـבه‌ام تـــا בیگراטּ زنـבگـــــے کننـב !

 

 

تو همون امید بودنی که به امید تو هنوز نمردم  

 

من همون خیلی دیوونم که همیشه عاشقت میمونم  

 

تو همون معشوق نابی که روز و شب اسمتو میخونم  

 

من همون خسته ترینم که دیگه طاقت دوریتو ندارم   

 

تو همونی که آرزومه دست تو دست گرم تو بذارم  

 

من همون دریای دردم که میخوام دورت بگردم  

 

تو همونی که اگه بخندی منم با خنده هات میخندم  

 

من همون عاشق ترینم که اگه بخوای واست میمیرم  

 

تو همون فرشته نجاتی که یه روز میای و نمیذاری من بمیرم  

 

  

تو همون ماه و ستارم که با تو دیگه هیچی کم ندارم

               

 

 

  عذاب وجــدان نگیر من حلالت کردم

 

 

برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

 

 

تـــو خيــــانت کردی من حلالت کردم

 

 

بهش عــــادت کردی من حلالت کردم

 

 

  من حلالت کردم من حلالت کردم     

 

 

           



پنج شنبه 10 مرداد 1392| 7:53 |امیر| |

|________________________┍──────────────┤